Summer campaign

Visā Eiropas Savienībā 2024. gada 21. jūnijā aizsākas ES Ekomarķējuma kopīgā kampaņa, kas veltīta ilgtspējīgam dzīvesveidam.

Saskaņā ar 2023. gadā veiktā Eirobarometra pētījuma rezultātiem 38% Eiropas patērētāju atpazīst ES ekomarķējumu un 73% no tiem ir svarīga produktu radītā ietekmes uz vidi.

ES ekomarķējums mazumtirgotājiem, patērētājiem un uzņēmējiem palīdz izdarīt patiesi ilgtspējīgas un apzinātas izvēles.

ES ekomarķējumu piešķir precēm un pakalpojumiem, kuru radītā ietekme uz vidi ir samazināta līdz minimumam.

ES ekomarķējums nosaka stingrus kritērijus kopumā 11 produktu grupās tādās kā tekstilizstrādājumi, tīrīšanas un mazgāšanas līdzekļi, tūristu mītnes, kas dažādās dzīves jomās palīdz samazināt ūdens patēriņu un piesārņojumu.

Eiropas Komisijas uzsāktās kampaņas “Paraugies uz ūdeni citādāk #WaterWiseEU ietvaros, tiek uzsvērta sertificētu ekomarķējumu kā ES ekomarķējums nozīme ūdens vides saglabāšanā un piesārņojuma samazināšanā.

Seko līdzi ES ekomarķējuma jaunumiem Vides pārraudzības valsts biroja tīmekļvietnē un Facebook profilā, kā arī ES ekomarķējuma tīmekļvietnē.

#CircularEconomy @EUEcolabel

EU Ecolabel tourist accomodation